Miluju Prahu bylo mediálním partnerem špičkové taneční události Mistrovství Evropy v akrobatickém rokenrolu a prestižního Letenskoho poháru. Celkový dosah mediální kampaně ve všech mediatypech byl 282.832 lidí. 77.484 z nich aktivně obsah vyhledali a věnovali se mu.

V rámci mediálního partnerství jsem odvysílali 4 přímé přenosy, publikovali 106 fotografií, vyrobili tři články a jeden klip, který otevřel celý finálový večer. Přenos z Vítkova, kde tanečnící v živém vysílání předvedli své kreace a salta nad Prahou měl dosah 44111 lidí a zhlédlo ho 15.063 diváků.

První přenos vysílaný na facebookovém profilu dosud zhlédlo 20.296 diváků a zaznamenal dosah 52.845 lidí. Nejpočetnější skupina diváků byly Pražandy ve věku 18-24 let.

Finálový večer jsme vysílali na facebokové kanále ČT sport.

Přenos zhlédlo 31.885 lidí, kteří na vysílání reagovli 4274x tj. sdíleli, komentovali, lajkovali.

Naše fotoalba, do který jsme zařadili 106 fotografií špičkových fotografů Miuju Prahu Kamila Procházky, Olgy Smrčkové a Veroniky Pilařové, měla dosah 63717 lidí.