Dopravní podnik uspořádal přejezd úplně první soupravy pražského metra z vozovny Kačerov do vozovny Zličín. Cesty se zúčastnilo i vedení Pražské paroplavební společnosti včetně pana Štěpána Rusňáka, který pořídil tyto báječné fotografie. Souprava byla díky Dopravnímu podniku nádherně a citlivě zrestaurována. Pan Rusňák k tomu dodává: „Pro nás – obdivovatele technických unikátů – skutečný zážitek!!!“ A my toto zvolání podepisujeme.
Maska soupravy Ečs (81-709) je nejstarší typ sovětských vozů metra vyráběných pro pražské metro, kde byly provozovány v letech 1974–1997. – Foto: Štěpán RusňákZ pohledu řidiče metra. Takto vidí ubíhající tunely řidič metra – Foto: Štěpán RusňákVstup pro zaměstnance do Depa Kačerov – Foto: Štěpán RusňákSouprava metra M1 vyráběné od roku 1998 konsorciem ČKD Praha, ADtranz a Siemens – Foto: Štěpán RusňákSouprava metra M1 vyráběné od roku 1998 konsorciem ČKD Praha, ADtranz a Siemens – Foto: Štěpán RusňákSouprava metra před depem Kačerov – Foto: Štěpán RusňákŘídicí stanoviště úplně první vlakové soupravy, která začala v Praze převážet cestující v roce 1974. Ečs (81-709) je nejstarší typ sovětských vozů metra vyráběných pro pražské metro, kde byly provozovány v letech 1974–1997. – Foto: Štěpán RusňákObratiště – Foto: Štěpán Rusňák– Foto: Štěpán RusňákOpravny souprav v Depu Kačerov – Foto: Štěpán RusňákZ pohledu řidiče metra. Takto vidí ubíhající tunely řidič metra – Foto: Štěpán RusňákŘízení historické soupravy metra Ečs – ruční brzda – Foto: Štěpán RusňákNáhradní podsedáky do souprav metra – Foto: Štěpán Rusňák– Foto: Štěpán RusňákOpravny souprav v Depu Kačerov – Foto: Štěpán RusňákSvařovací vůz – Foto: Štěpán RusňákPříjezd metra do zastávky Národní třída. Takto vidí přijezd do zastávky řidič soupravy – Foto: Štěpán RusňákVenkovní kolejiště přivádějící soupravy metra do Depa Kačerov – Foto: Štěpán RusňákOpravny vozidel metra v Depu Kačerov – Foto: Štěpán RusňákZ pohledu řidiče metra. Takto vidí ubíhající tunely řidič metra – Foto: Štěpán RusňákSouprava Ečs (81-709) je nejstarší typ sovětských vozů metra vyráběných pro pražské metro, kde byly provozovány v letech 1974–1997. – Foto: Štěpán RusňákZ pohledu řidiče metra. Takto vidí ubíhající tunely řidič metra – Foto: Štěpán RusňákVnitřek historické soupravy. Ečs (81-709) je nejstarší typ sovětských vozů metra vyráběných pro pražské metro, kde byly provozovány v letech 1974–1997. – Foto: Štěpán RusňákMaska soupravy Ečs (81-709) je nejstarší typ sovětských vozů metra vyráběných pro pražské metro, kde byly provozovány v letech 1974–1997. – Foto: Štěpán RusňákZ pohledu řidiče metra. Takto vidí ubíhající tunely řidič metra – Foto: Štěpán Rusňák– Foto: Štěpán RusňákKolej na Kačerově, po které míří vlaky metra po povrchu do depa Kačerov – Foto: Štěpán RusňákOpravárenské rampy v Depu Kačerov – Foto: Štěpán RusňákDepo Zličín – Foto: Štěpán RusňákSklad sedaček pro vozy M1 v depu Kačerov – Foto: Štěpán RusňákŠtítek vozu z Mytiščinského strojírenského závodu – Ečs (81-709) je nejstarší typ sovětských vozů metra vyráběných pro pražské metro, kde byly provozovány v letech 1974–1997. – Foto: Štěpán RusňákŘídicí stanoviště úplně první vlakové soupravy, která začala v Praze převážet cestující v roce 1974. Ečs (81-709) je nejstarší typ sovětských vozů metra vyráběných pro pražské metro, kde byly provozovány v letech 1974–1997. – Foto: Štěpán RusňákV tunelu metra. Zde výhybka směřující vlaky do depa Kačerov – Foto: Štěpán RusňákSoupravy metra M1 vyráběné konsorciem ČKD Praha, ADtranz a Siemens vyráběné do roku 1998 v depu Kačerov – Foto: Štěpán Rusňák